Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ЕЛ стъкла на 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Редовно лятото си ползвам комфорт модула и си свалям с дистанционното всички прозорци, да излезе жегата от колата, преди да вляза в нея. Климатик на малки разстояния почти не ползвам, обичам да карам в града на отворени прозорци, да усещам вятъра и да чувам двигателя Така, че да, редовно се ползват и 4-те прозореца . На ден може би по 7-8 пъти ги свалям/дигам и 4-те прозореца
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

    Comment


    • #47
      Супер ... аз ако отворя, само преден ..
      Шума не ми харесва и прахоляците
      Имам и шибидах, но интересът ми към него е толкова голям, че дори не знам още как се отваря
      Благодаря на колегата за линка с държачите, мисля да си поръчам 2 за резерва.
      Тя и оригиналната пластмаса не е стока - съвсем очевидно .. тази прилича на нея
      Не са ги направили от Al ...

      ---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 09:22 ----------

      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Точно и затова идват, според мен, проблемите-от не ползване. Периодично си ги цъкам всички прозорци нагоре-надолу поне един път в месеца. Като не се ползват, клеясват машинки, жила,запичат или се чупят копчета..... все пак влага от прозорците има. Хубаво е един механизъм да работи от време на време.
      Баш си е от калпава изработка на държачите, ако бяха от алуминии нямаше да има тези проблеми.
      Като отворих кората, няма никаква влага или следи .. няма ръждиво жило и тн.
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • #48
        Точно като не се ползват често джамовете, започват да "затягат" и цялата сила от моторчето посредством въжето се прилага върху ролките и плъзгачите... И се чупят в един момент.
        Защо 90% от проблемите са в задните прозорци?
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #49
          Ами при мен се ползват всичките .. сутрин возя “животни” към работата и нон стоп си играят с прозорците .. ту ги вдигат повече ту ги свалят ... и го пипнат копчето .. незнам .. мисля си че им харесва звука .. и в един момент първо моя замина .. след това задния ... възможно ли е и аз да имам комфорт модул .. като задържа заключването и отключването и всичките стъкла се вдигат или качват .. даже по едно време ми направи впечатление че ако използвам функцията “follow me” да си светя пред входа и до 2/3 минути се затварят сами ?! Аз пред блока умишлено ги оставям съвсем невидимо отворен заради жегите ...

          Comment


          • #50
            Една бърза питанка.. поръчах си механизмите .. обаче имам една питанка .. как се сглабя механизма към стъклото след като сваля машинката ...
            Attached Files
            Last edited by Niki96; d.m.y г., 16:55.

            Comment


            • #51
              Има няколко теми, потърси ги.

              Иначе самото стъкло се поставя в стъклодържача и вдигане се намества.Има си дупка самото стъкло в която се вкарва чопчето на стъклодържача.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #52
                Ами справих се .. механизмите които поръчах имаха малка разлика в захващането .. а може би старите са сменявани веднъж .. на предното двете рамена които се хващат за ламарината на старите се държаха с къси болтове .. на самите рамена имаше заварени гайки .. на тази която аз купих (полски механизъм) рамената бяха с малки шпилки и ми се наложи да ходя до железарията да търся гайки м8 ... ама се оправих .. вече са здрави и работят даже затихнаха машинките .. обучението се получи сега и от дистанционното мога да ги вдигам и свалям ..

                Comment


                • #53
                  Имам колата от 3,4 дни и едно от нещата, които забравих да пробвам при покупката са задните прозорци. Появи се индикация на таблото днес, нямам идея дали днес са се скапали или са били развалени и от преди.
                  Към проблема:задните стъкла не работят, като едното даже пропада 1см. Няма значение дали натискам бутоните на шоф. врата или на задните врати не се чува нито цъкане, нито щракане, нито шум от моторчето, не са бушони, разменях предни-задни, няма промяна.
                  Сега се заравям в ръководството и форума, че ме е страх да свалям корите без да знам в това студено време, пък и не съм наястно много с принципа на работа на ел. стъклата.
                  Моторчетата, регулатори, жила, стъклоповдигачи, къде може да е проблема?
                  Ex ALFA 156 1.8TS
                  Now ALFA 159 1.9JTDm
                  "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                  Comment


                  • #54
                    Закрепи ги като за начало и не сваляй или вдигай.

                    Проблемът е че се чупят едни пластмасови държачи.Евтини са по 10-на лв единият.
                    Заедно с тях сменят и жила и ролки.
                    Трите заедно са по-малко от 20 лева на врата.На мен ми струваха около 18 лева.

                    Има ги в БУЛАВТО ЛАДА, магазинът им на центъра виж в Гугъл пиши "Булавто Лада", някъде между театър София и 27-ма поликлиника са имс и адреса и телефони.Можеш да ги поръчаш и по телефона да ти ги изпратят по куриер.

                    Има и готови чисто нови механизми:
                    https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROME...4AAOSw8fRbMPzi

                    За 50 лв мисля е добре .
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:19.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                      Закрепи ги като за начало и не сваляй или вдигай.

                      Проблемът е че се чупят едни пластмасови държачи.Евтини са по 10-на лв единият.
                      Заедно с тях сменят и жила и ролки.
                      Трите заедно са по-малко от 20 лева на врата.На мен ми струваха около 18 лева.

                      Има ги в БУЛАВТО ЛАДА, магазинът им на центъра виж в Гугъл пиши "Булавто Лада", някъде между театър София и 27-ма поликлиника са имс и адреса и телефони.Можеш да ги поръчаш и по телефона да ти ги изпратят по куриер.
                      Това е че нито се вдигат, нито пускат, нищо не реагира.
                      Иначе ще ги взема тези работи, пък ще видим като сваля корите дали трябва нещо друго.
                      Мерси за насоките.
                      Ex ALFA 156 1.8TS
                      Now ALFA 159 1.9JTDm
                      "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                      Comment


                      • #56
                        От тях трябва да е.Амс ако купуваш тези от нета обърни внимание, че това от линка е за задна лява врата и трябва да намериш и за дясната.
                        А това пропадналото стъкло отсега ти казвам че е пластмасов държач.Можеш да купиш само него, но по принцип като се отваря е добре да се смени и жилото и ролката върху която се навива.От друга страна може да се поръчат след като се отвори и се види какво е за поправка така ще струва най- евтино.

                        Не е само при нашите така- такива държачи има и за Фолксваген, Ауди , БМВ ...
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                          От тях трябва да е.Амс ако купуваш тези от нета обърни внимание, че това от линка е за задна лява врата и трябва да намериш и за дясната.
                          А това пропадналото стъкло отсега ти казвам че е пластмасов държач.Можеш да купиш само него, но по принцип като се отваря е добре да се смени и жилото и ролката върху която се навива.От друга страна може да се поръчат след като се отвори и се види какво е за поправка така ще струва най- евтино.

                          Не е само при нашите така- такива държачи има и за Фолксваген, Ауди , БМВ ...
                          Много отдавна оправих проблемите колега , някакви полски механизми бяха , 83 лв предна лява )шофьорска) и 53 задна дясна .. като цяло преди това бяха сменяни имаше дребни разбории защото се връчах до железарията за М8 гайки .. защото на новия механизъм имаше точкова и шпилки и реално болтовете отпаднаха и се наложи да търся пък гайки .. проблеми няма освен че се свалят една идея по-бързо .. но предполагам защото сега на малинката й е по лесно да движи нов механизъм .. ще чакам и другите два да заминат и ще ги сменя .. отне ми не повече от 35 минути на стъкло .. разглабянето е лесно сглабямето е трудно и трябва втори човек да подведе стъклото и да го задържи докато го фиксираш на крачето над механизма но това е като цяло .. бях се вкарал във филма че ще е като при Мерцедеса 200лв машинката ...

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                            Това е че нито се вдигат, нито пускат, нищо не реагира.
                            Иначе ще ги взема тези работи, пък ще видим като сваля корите дали трябва нещо друго.
                            Мерси за насоките.
                            Ако са счупени въпросните пластмасови джаджи, както предполага рацерът и както и аз мисля, че е бая вероятно, по-добре не продължавай да ги мъчиш без да си разглобил и видял, какъв е проблемът, защото така се оплитат жилата вътре в редукторите и може да се наложи и тях да ги ремонтираш/сменяш.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Това което забравих да кажа е да си купиш и един прозрачен силикон за аквариум който издържа на -40 до +180 градуса, струва 5.60-8 лева .След като се поправят механизмите се минава с този силикон между двете метални части на вратата -външна и вътрешна, защото ако не ги минеш с този силикон при дъжд, автомоивка навалял сняг върху колата и последвалото му стопяване вътре в колата ще влиза вода и ще мокри мокета.Ще започнат да ти правят мизерии централата на Еърбега от влагата.Едно опаковка силикон стига за поне 3 коли да им се минат вратите.

                              От БУЛАВТО ЛАДА можеш да си поръчаш и жило и редуктор/ролка за жилото.Жилата са стоманени и с времето се прокъсват и това прокъсване наранява и пластмасовата ролка/редуктор върху която се навиват.

                              Поне аз бих сменявал и трите - пластмасов държач, ролка-редуктор и жило и след това знам че едно 8-10 или повече години в зависимост как си я стопанисваш няма да я мислиш и да имаш проблем с прозорците.
                              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 06:58.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                                Това което забравих да кажа е да си купиш и един прозрачен силикон за аквариум който издържа на -40 до +180 градуса, струва 5.60-8 лева .След като се поправят механизмите се минава с този силикон между двете метални части на вратата -външна и вътрешна, защото ако не ги минеш с този силикон при дъжд, автомоивка навалял сняг върху колата и последвалото му стопяване вътре в колата ще влиза вода и ще мокри мокета.Ще започнат да ти правят мизерии централата на Еърбега от влагата.Едно опаковка силикон стига за поне 3 коли да им се минат вратите.

                                От БУЛАВТО ЛАДА можеш да си поръчаш и жило и редуктор/ролка за жилото.Жилата са стоманени и с времето се прокъсват и това прокъсване наранява и пластмасовата ролка/редуктор върху която се навиват.

                                Поне аз бих сменявал и трите - пластмасов държач, ролка-редуктор и жило и след това знам че едно 8-10 или повече години в зависимост как си я стопанисваш няма да я мислиш и да имаш проблем с прозорците.
                                При мен колега беше друг проблема .. гумата отдолу беше сплескана и водата не можеше да се извежда през перфорираните части на металната част (ламарината) смених я и в момента вратата вече не задържа вода .. също подмених и гумените оплътнения на самата рамка на прозореца за всеки случай .. вече всичко е ток и жица .. пак от някъде елиза влага .. смених филтъра в жабката и близо седмица нямаше ядове но се започна .. не поти цялото стъкло а само в краищата по дъгата на чистачките ..
                                п.с да попитам понеже забелязах нещо не само при моята 159 а масово при всички .. някой забелязал ли е че самите чистачки са една идея под духалките на предното стъкло и правил ли е интервенции .. защото при мен ако е -15 и съм с 80км/ч чистачките замръзват .. ако ги оставя на най бавна степен парното успява да ги размрази докато не натисна отново отново педала .. доста е неприятно и предполагам още в завода не са го измислили ... в града няма ядове обаче

                                Comment

                                Working...
                                X